• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789024401727
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
304

Waar gaat het over?

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated. Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen. Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie. Uniek aan dit boek: • De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020 • Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen • Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten • Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan) • Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50

Anderen bekeken ook

Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
11,50
19,00