Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek e-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789024401727
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
304

Waar gaat het over?

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.

Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.

Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.

Uniek aan dit boek:
•De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
•Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
•Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
•Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
•Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België

Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Tweedehands Als nieuw
36,85
Tweedehands Echt gebruikt
36,85
nog 1 op voorraad
12,90
70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Tweedehands Als nieuw
36,85
Tweedehands Echt gebruikt
36,85
nog 1 op voorraad
12,90

Anderen bekeken ook

Patrick Petersen
Handboek Conversie
16,00
Geef me een seintje