• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Issuesmanagement / Merk en reputatie

Een stappenplan
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Issuesmanagement / Merk en reputatie
Issuesmanagement / Merk en reputatie
Beetje gebruikt
5,00
824500268
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789047301516
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
139

Waar gaat het over?

Organisaties worden continu geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie.

Steeds vaker wordt ook pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Een blik op het dagelijkse nieuws toont hoe organisaties worden verrast door de publieke opinie en de daaropvolgende acties van media, politiek of actiegroepen. Hoe ga je als organisatie om met een wereld die in rap tempo verandert?

Het tijdig herkennen en managen van relevante en potentieel risicovolle issues is van levensbelang geworden.

Issuesmanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf-stappenbenadering: issuesidentificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie. In het laatste hoofdstuk wordt een koppeling gemaakt naar de praktijk met een samenvatting van een rondetafelgesprek met een aantal issuesmanagers uit het Nederlandse bedrijfsleven.

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Stapelweken
15,60
25% korting
Stapelweken
6,37