• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek communicatiestrategie

Agile methode voor strategieontwikkeling
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

28,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek communicatiestrategie
Handboek communicatiestrategie
Als nieuw
28,55
ISBN
9789024408306
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

Hoe ontwikkel je eenvoudig een communicatiestrategie? Zonder dikke boekwerken om de strategie te bepalen en eindeloze reeks slides om de strategie te presenteren, maar simpelweg op 1 A4? Handboek communicatiestrategie biedt het Strategisch Communicatie Frame, een methode om een communicatiestrategie te ontwikkelen op 1 A4. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is, maar helpt je om de juiste vragen te stellen en dwingt je om na te denken hoe communicatie optimaal kan bijdragen aan strategische keuzes in de organisatie. Het boek is opgebouwd in twee delen. Deel 1 geeft de onderbouwing van strategie en communicatie, en legt de methode van het Frame uit. Deel 2 laat zien wat de verschillende bouwstenen van het Frame inhouden en hoe je ze vult; in elk hoofdstuk staat steeds een bouwsteen centraal, waaraan middels een overkoepelende voorbeeldcase invulling wordt gegeven. Inclusief: • een checklist waarmee de student de bouwsteen invult; • een voorbeeld (einde hoofdstuk) van hoe de bouwsteen zou kunnen worden ingevuld; • per bouwsteen tips uit de praktijk van professionals. Stapsgewijs helpt dit vlot en toegankelijk geschreven boek de lezer om de bouwstenen van het Strategisch Communicatie Frame toe te passen voor de eigen organisatie of opdrachtgever. Het biedt volop achtergrondinformatie, tools, voorbeelden, en tips van professionals om zelf een strategie te ontwikkelen. Voor wie? Het boek is bestemd voor derde- en vierdejaars hbo studenten die een communicatieopleiding volgen en ook communicatieprofessionals die agile willen werken vinden er veel bruikbare informatie in. Eveneens goed inzetbaar in cursorisch onderwijs.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

A.A. van Eijnsbergen
De lijdensweg van leiderschap
nog 1 op voorraad
4,75
P.A. van der Mark
aspirine helpt niet
nog 1 op voorraad
17,20
Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Noel Slangen
Praten met reuzen
nog 1 op voorraad
20,70
A.A. van Eijnsbergen
De lijdensweg van leiderschap
nog 1 op voorraad
4,75
P.A. van der Mark
aspirine helpt niet
nog 1 op voorraad
17,20
Theo Hendriks, Astrid Schutte
Corporate Stories
Tweedehands Echt gebruikt
6,10
Noel Slangen
Praten met reuzen
nog 1 op voorraad
20,70