• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Grondslagen van de marketing

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

20,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Grondslagen van de marketing
Grondslagen van de marketing
Als nieuw
20,65
ISBN
9789001853174
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
740

Waar gaat het over?

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing; - toegankelijk en volledig; - veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen. Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie. Wat is er nieuw in de negende editie? De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce. Ook zijn veel teksten nog compacter en toegankelijker geschreven. Tot slot zijn veel casussen en voorbeelden volledig geactualiseerd. Zij illustreren de actuele ontwikkelingen in de marketing, met nadruk op de Nederlandse markt. Bij de Marketing in Actie-cases uit het boek zijn bij nieuwe editie bovendien discussievragen op de website opgenomen. Van Grondslagen van de marketing is ook een Engelstalige versie beschikbaar: Marketing Fundamentals, An International Perspective. Grondslagen van de marketing is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management. Over de auteur Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage één van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Zijn boeken hebben voor honderdduizenden studenten een uitdagend werkterrein ontsloten. Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin, de Interfaculteit Bedrijfskunde in Delft en de Rotterdam School of Management en Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan de Georgia State University in Atlanta en actief in het MBA-programma dat al meer dan vijftien jaar een van de top 10 MBA-opleidingen in de VS is. Zijn research verscheen onder meer in het Journal of Consumer Research en Journal of the Academy of Marketing Science.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
3,90
Verhage, William H. Cunningham
Grondslagen van de marketing
5,70
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
69,90

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Rien Brouwers, M.P. Brouwers
Basisboek Bedrijfseconomie
5,00
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
15,20
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
9,00
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
19,70
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
55,95
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
13,80
4,75
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
39,80
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
3,90
82,00
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
69,90
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
sorry, niet op voorraad
Ko Floor, Fred van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad