• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Enterprise One-to-one

Tools for Building Unbreakable Customer Relationships in the Interactive Age
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

14,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Enterprise One-to-one
Beetje gebruikt
14,20
ISBN
9780749917128
Bindwijze
Overigen
Taal
Engels
Jaar van uitgifte
1997

Waar gaat het over?

A specific concept in sales strategy is examined in this book, aiming to sell one customer at a time as many products and services as possible, over the lifetime of that customer's patronage. This is achieved by using customer databases and interactive communications. The book contains advice on implementing the one-to-one philosophy in one's own business. Chapters describe how to identify and capitalize on customer differences; how to increase your share of valuable lifetime customers; how to treat different customers differently; how to anticipate what the customer wants; how to get customer feedback; and how to remove distribution barriers.
Lees verder

Recensies

0 recensies