• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Engaging content

contentmarketing met WOW-effect!
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Engaging content
Engaging content
Beetje gebruikt
6,50
ISBN
9789082298116
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Aclassbooks
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

De grootste uitdaging voor professionals - die met contentmarketing aan de slag gaan -is het maken van engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van CMI en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat de content niets los maakt. Het management-doe-boek ''Engaging Content - Contentmarketing met een WOW-effect!'' gaat over de aansturing, curatie en creatie van content die werkt. Hoe wordt content de kern van scorende contentmarketing? Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw. Het boek kent honderden digitale bijlagen en bouwt op tot het maken van een contentplan. Auteur Patrick Petersen - bekend als @Onlinemarketeer op Twitter - is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketing van Nederland.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
6,10
Loek ten Berge
Dit is marketing!
nog 1 op voorraad
12,10
Bas van der Lans, Robert van Eekhout
Handboek voor Digitale slagkracht
nog 1 op voorraad
5,45
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
Tweedehands Beetje gebruikt
13,10
nog 1 op voorraad
6,10
Loek ten Berge
Dit is marketing!
nog 1 op voorraad
12,10
Bas van der Lans, Robert van Eekhout
Handboek voor Digitale slagkracht
nog 1 op voorraad
5,45
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
Tweedehands Beetje gebruikt
13,10