• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Crisiscommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

9,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Crisiscommunicatie
Crisiscommunicatie
Beetje gebruikt
9,20
ISBN
9789014097312
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
108

Waar gaat het over?

Crisiscommunicatie
Een crisis betekent een ingrijpende en vaak ook bedreigende verstoring
van de activiteiten van een onderneming of organisatie. Een slecht
behandelde crisis kan de ontwikkeling - en soms zelfs het voortbestaan
- van de organisatie in gevaar brengen. Goede voorbereiding van de crisisaanpak
en doelgerichte communicatie vanaf het allereerste moment
maken het echter mogelijk crisissituaties effectief het hoofd te bieden.
In veel gevallen kan het eindresultaat zelfs positief zijn.
In dit Communicatie Memo 'Crisiscommunicatie' belicht Gerard F.
Boulogne de stappen die nodig zijn voor het ontwikkelen van een op
maat gesneden crisis(communicatie)plan. Een praktische handleiding
voor elke organisatie. Voor het geval het ondenkbare tóch werkelijkheid
wordt.
Over de auteur
Gerard F. Boulogne is senior adviseur/directeur van Hollander Van der
Mey/MS&L.
Dit Communicatie Memo is een geactualiseerde editie van het eerder
verschenen Memo 'Communicatie in crisis-situaties'.
Lees verder

Recensies

0 recensies
30% korting
nog 1 op voorraad
29,20
nog 1 op voorraad
11,00
nog 1 op voorraad
19,25
nog 1 op voorraad
26,30
30% korting
nog 1 op voorraad
29,20
nog 1 op voorraad
11,00
nog 1 op voorraad
19,25
nog 1 op voorraad
26,30