• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inhoudsanalyse

theorie en praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

26,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Inhoudsanalyse
Inhoudsanalyse
Beetje gebruikt
26,30
ISBN
9789013032925
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
269

Waar gaat het over?

De media worden doorgaans als zeer invloedrijk voorgesteld: "dat komt door de media" is een staande uitdrukking. Meestal verwijst men dan naar al dan niet 'verderfelijke' tendenties in de inhoud van bijvoorbeeld video's, strips, kranten, tijdschriften of televisieprogramma's. Om dat te onderzoeken zijn allerlei inhoudsanalyseprocedures ontwikkeld, die een kenmerk gemeenschappelijk hebben: het materiaal moet worden gelezen. Dat lijkt een basisvaardigheid, maar bij nader inzien zijn er allerlei methodische haken en ogen aan verbonden. In dit boek worden verschillende aspecten van het onderzoek van de media-inhoud toegelicht aan de hand van concrete onderzoeksvoorbeelden. Aan de orde komen zowel kwantitatieve als kwalitatieve en geautomatiseerde procedures; zowel de krant, de televisie als Internetmateriaal.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Ellen Salverda, Engelien Reitsma
Scoren met free publicity
4=3 actie
6,15
4=3 actie
26,30
4=3 actie
8,30
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,15
Ellen Salverda, Engelien Reitsma
Scoren met free publicity
4=3 actie
6,15
4=3 actie
26,30
4=3 actie
8,30
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,15

Anderen bekeken ook

4=3 actie
13,70
George Benson
Statistiek
25% korting
4=3 actie
11,30
W.C. Ultee
Sociologie
4=3 actie
8,60
Daniel J. O'Keefe
Persuasion
4=3 actie
29,20
Joris Boonen, Mark Pluymaekers
Kwantitatief onderzoek voor journalisten
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad