• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Content, 2e editie

Zuurstof voor je klanten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

31,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Content, 2e editie
Content, 2e editie
Als nieuw
31,00
ISBN
9789089656285
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
432

Waar gaat het over?

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd! Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt. Geactualiseerde versie 2022. Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht. Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s. Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding
Lees verder

Recensies

0 recensies