• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

#contact

de menselijke factor in customer service
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

16,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
#contact
#contact
Als nieuw
16,95
ISBN
9789082219104
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Erik Bouwer
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
488

Waar gaat het over?

Social media, mobiel internet, een 24/7 economie en globalisering zorgen er voor dat het werkgebied van customer service steeds complexer wordt. Consumenten weten alles over prijzen en producten en kiezen zelf kanaal, tijdstip, plaats en apparaat om met een bedrijf in contact te komen. Customer service is een commodity; als het tegenvalt is een #fail het blijvende resultaat. Dit contactcenter management boek geeft inzicht in de optimale organisatie van klantcontact. Mensen maken het verschil De enige remedie tegen al die turbulentie is gelegen in een flexibele, creatieve customer service, waar mensen het verschil maken met creativiteit, oplossingsgerichtheid en persoonlijk klantcontact. Het uitgangspunt voor dit boek over contactcenter management is dat de menselijke factor meer dan ooit bepalend is voor het onderscheidend vermogen van organisaties. In dit contactcenter management boek staat centraal hoe je met mensen komt tot excellente customer service. Klantcontact is overal Veel mensen denken nog altijd dat callcenters betrekking hebben op belfabrieken waar men aan telefonische verkoop doet (bij voorkeur tijdens het avondeten). Of op customer service-afdelingen die slecht bereikbaar zijn als je ze echt nodig hebt. Klantcontact gaat niet alleen over telemarketing en customer service, maar ook over de contactcenters van (IT)servicedesks en helpdesks, over alarmcentrales, doktersposten, hulplijnen voor mensen die in psychische nood verkeren, recepties, reserveringslijnen van hotels en bioscopen, jouw eigen gemeente en de Belastingdienst, of de backoffice waar je verzekeringsclaim wordt behandeld. Wil jij customer service begrijpen, veranderen, verbeteren? #Contact laat zien welke ontwikkelingsrichtingen onvermijdelijk de beste zijn wanneer bedrijven klanten willen winnen en behouden in de connected samenleving. Het boek is onmisbaar voor iedereen die het contactcenter beter wil begrijpen, wil veranderen of verbeteren. Het boek besteedt aandacht aan alle facetten van de menselijke kant in klantcontact. Dit boek is bedoeld voor klantcontactprofessionals en voor ... Dit contactcenter management boek is geschreven voor iedereen die beroepsmatig direct of indirect betrokken is bij customer service processen of klantcontact. Dus ook voor trainers en opleiders, marketeers en managers die regelmatig met het contactcenter te maken hebben. Of voor managers die klantcontactdiensten willen inkopen (of juist uitbesteden): chief customer officers contactcenter- en customer service managers managers telesales marketeers BI-managers klachtenfunctionarissen PR- en communicatiemanagers ICT-managers coaches planners/forecasters teamleiders, supervisors trainers, opleiders HR- en QA-functionarissen LAATSTE EXEMPLAREN
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Franck Kuppers, Werner van Beusekom
Who is accountable
24,15
Elmas Duduk
Crossmentorschap
4,00
Jean-Pierre Thomassen
Customer delight in 5 stappen
13,55
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Service excellence
30,95
Eddy Helsen
Oneindig dicht
15,40
Jean-Pierre Thomassen
De customer delight strategie
sorry, niet op voorraad
Marion V. van den Brink
Op weg naar het hart van de klant
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad