• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Op weg naar het hart van de klant

25 managers onthullen hun geheim
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Op weg naar het hart van de klant
Op weg naar het hart van de klant
Beetje gebruikt
5,60
ISBN
9789081774901
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
VDB
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
204

Waar gaat het over?

Op weg naar het hart van de klant 25 managers onthullen hun geheim. Het callcenter en zijn manager zijn in vijfentwintig jaar tijd fundamenteel veranderd. Zat het callcenter vroeger in een uithoek van het gebouw als afvoerputje voor niet goed functionerend personeel, in 2011 heeft het contactcenter een prominente rol in het bedrijf. Dat is de strekking van het boek Op weg naar het hart van de klant door Marion V. van den Brink. Aan de hand van interviews met vijfentwintigtoonaangevende managers laat zij zien wat hun visie is op de weg naar het hart van de klant. De manager is van een op de grond liggende bewegingloze zeester veranderd in een octopus met drie harten (voor de klant, de medewerker en het bedrijf). Hij steekt zijn acht tentakels overal in en legt compromisloos acties van andere afdelingen stil: de klant staat centraal, het bedrijf is ondergeschikt en faciliteert een optimale service. In ruim vijfentwintig jaar is de positie van het callcenter totaal veranderd. Het callcenter was eerst een afdeling die werd gezien als noodzakelijk kwaad en een grote kostenpost. Nu bestaat het callcenter (uitsluitend telefoon) niet meer, maar is het een contactcenter geworden waarin niet alleen de telefoon een rol speelt. E-mail, internet en chat zijn helemaal geïntegreerd in een virtuele omgeving. De contactcentermanager heeft invloed in alle afdelingen van de organisatie en bewaakt zo het welbevinden van de klant. Welke metamorfose heeft de contactcentermanager doorgemaakt en tot welk nieuw managersprofiel heeft dat geleid? Welke tips en ervaringen geven deze vijfentwintig managers? Wat is hun passie en hoe geven zij deze vorm in hun organisatie? De antwoorden op al deze vragen zijn bruikbaar voor ieder die geïnteresseerd is in leiderschap. Over de auteur Marion V. van den Brink heeft een passie voor contactcenters; ze werkt meer dan vijfentwintig jaar als manager in deze branche. Acht jaar was ze jurylid van de Nationale Contact Center Award (NCCA) en bezocht en beoordeelde ze tientallen contactcenters. Ze is sinds 2008 jurylid van de verkiezing voor de Contactcentermanager van het Jaar, waardoor ze nogmaals in de keuken van de genomineerde contactcenters en hun managers mag kijken. In Op weg naar het hart van de klant bundelt zij haar werk- en juryervaring en geeft ze inzicht in de passie en succesformules van vijfentwintig toonaangevende leiders en managers in de contactcenterbranche
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Daniëlle de Jonge
Verleid de klant
20% korting
4,50
70% korting
5,95
70% korting
5,75