• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatiereeks 3 - Stop met communiceren!

waarom communicatie meestal mislukt en hoe je daar verandering in brengt
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491560590
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
128

Waar gaat het over?

Hoe komt het dat argumenten meestal niets helpen om iemand van gedachten te laten veranderen? Hoe valt te verklaren dat de volgende zin de omzet van een telecommercial verveelvoudigde: "Als de lijnen bezet zijn, probeer het dan over tien minuten nog eens."? En waarom was het onhandig toen de burgemeester van Haren tegen jongeren vertelde dat er 'geen feest' was? Communicatie verloopt vaak grillig en onvoorspelbaar. De laatste jaren zijn heel wat nieuwe inzichten uit de neurowetenschappen en psychologie beschikbaar gekomen die helpen om te begrijpen waarom sommige boodschappen werken en andere totaal niet. Dit boek geeft je eenvoudige toegang tot deze inzichten. Je maakt kennis met vier karikaturale menstypen: Oblomovs, Wij-mensen, Veranderhaters en Verhalenvertellers. Je leert drie makkelijk te onthouden psychologische basisregels die onmisbaar zijn voor iedereen die communiceert met klanten, medewerkers en doelgroepen (of met zichzelf). En je doorloopt een stappenplan om machtige triggers te ontwerpen. Stop met communiceren! is een praktisch handboek voor iedereen die wel eens iets van anderen gedaan wil krijgen. Dat kan van alles zijn: je adviezen opvolgen, iets van je kopen, iets juist niet meer kopen, geld doneren, regels naleven, een enquête invullen, een tentoonstelling bezoeken. Lees dit boek als je: * geïnteresseerd bent in hoe mensen zich gedragen. * de effectiviteit van je communicatie wilt vergroten. * communicatieprofessional, manager adviseur, student of wat anders bent. * je afvraagt wat de zwerftochten van Odysseus, Project X Haren en brieven over belastingen met elkaar te maken hebben.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tom Bakker, Margriet Van Eikema Hommes
Handboek nieuwe media
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Als nieuw
25,05
nog 1 op voorraad
11,70
Pieternella Dijkstra
Op dezelfde golflengte
nog 1 op voorraad
46,40
Tom Bakker, Margriet Van Eikema Hommes
Handboek nieuwe media
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Als nieuw
25,05
nog 1 op voorraad
11,70
Pieternella Dijkstra
Op dezelfde golflengte
nog 1 op voorraad
46,40

Anderen bekeken ook

30% korting
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
6,35
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
M. Dankers-van der Spek, M. Dankers-van der Spek
Moderne Bedrijfscommunicatie
sorry, niet op voorraad
30% korting
sorry, niet op voorraad
25% korting
sorry, niet op voorraad
Belinda Belinda Gaag
Publieke communicatie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad