• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek nieuwe media

digitale technologieen begrijpen en gebruiken
Maak tweedehands je eerste keus
20% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek nieuwe media
Handboek nieuwe media
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789491560361
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
250

Waar gaat het over?

Bing, Chrome, Dropbox, Facebook, FeedBurner, Foursquare, Google+, HootSuite, iPad, MiFi, Opera, Prezi, RSS, Skype, Tumblr, Twitter, Ustream, WordPress, XML... Door de grote hoeveelheid digitale bomen loop je de kans het zicht op het complete communicatiebos te verliezen. Voor mensen die beroepshalve met communicatie en informatie te maken hebben, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele en relevante ontwikkelingen op dat terrein. Het gaat hierbij niet alleen over social media of web 2.0 - ook het zoeken, beheren en publiceren van informatie is voor professionals ingrijpend veranderd. Wie de mogelijkheden van nieuwe media kent en gebruikt, haalt het beste uit zijn organisatie, bereikt zijn doelgroepen en blijft zijn concurrenten voor. Het Handboek Nieuwe Media gaat in 12 hoofdstukken in op de eigenschappen en mogelijke toepassingen van Twitter, communities, blogs, tablets, browsers, foto, video, audio, user-generated content, Google, RSS en databases. Tom Bakker is onderzoeker en docent bij de afdeling Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Hij studeerde communicatiewetenschap en journalistiek. Hij doet onderzoek naar sociale media, journalistiek en politiek. Hij werkte als journalist bij verschillende media. Piet Bakker is Lector aan de Hogeschool Utrecht en universitair hoofddocent aan de Universiteit van Amsterdam. Hij was journalist bij kranten, tijdschriften en omroepen. Hij is mede-auteur van de Communicatiekaart van Nederland en doet onderzoek naar journalistiek, nieuwe media, dagbladen en media-innovatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Wolters Groningen
Oosthoek tv maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,05
Dr. J. Willems & Drs. E. Woudstra (red.)
Handboek Wetenschaps- & Technologie Voorlichting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Wolters Groningen
Oosthoek tv maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,05
Dr. J. Willems & Drs. E. Woudstra (red.)
Handboek Wetenschaps- & Technologie Voorlichting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00