• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatieplanner

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

15,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatieplanner
Communicatieplanner
Beetje gebruikt
15,00
ISBN
9789001863081
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
100

Waar gaat het over?

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;
- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;
- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd moet gebeuren.

De Communicatieplanner is al vele jaren een succes want behandelt op een uitermate praktische manier de kern voor het maken van een communicatieplan.

In deze geheel herziene editie van Communicatieplanner behandelt topauteur Wil Michels eerst uitgebreid de aanpak van corporate communicatie. Omdat er verschillende soorten plannen zijn, gaat hij daarna dieper in op de aanpak van interne en marketingcommunicatie. Elk plan sluit af met een contentstrategie. Daarom wordt er een heel nieuw hoofdstuk aan contentstrategie gewijd.

In een heleboel boeken over communicatie staat dat een planmatige aanpak essentieel is. Wanneer je vervolgens zoekt naar een uitgewerkte opzet, vind je die niet. Dit beknopte boek biedt uitkomst: je kunt direct succesvol aan de slag!
Communicatieplanner past binnen alle hbo-opleidingen waar het maken van een communicatieplan onderdeel van het curriculum is.

Over de auteurs
Drs. Wil Michels is directeur van het communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Daarnaast werkt hij als docent bij Fontys Hogeschool Communicatie en als docent en examinator bij de SRM C-opleidingen. Hij is marktleider op het gebied van communicatieboeken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Jim Stolze
Uitverkocht!
Tweedehands Als nieuw
5,45
Floor de Ruiter
Valueframing
Tweedehands Als nieuw
38,75
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
nog 1 op voorraad
9,50
Jim Stolze
Uitverkocht!
Tweedehands Als nieuw
5,45
Floor de Ruiter
Valueframing
Tweedehands Als nieuw
38,75
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
21,70
30% korting
nog 1 op voorraad
9,50