• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bel me wel

Alle bouwstenen voor duurzame en succesvolle telemarketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

8,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Bel me wel
Bel me wel
Beetje gebruikt
8,75
ISBN
9789492528766
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
S2 Uitgevers
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
220

Waar gaat het over?

Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt het dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciële belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant in het hele proces centraal te gaan stellen. Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief: • 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK); • een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving; • relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederlandse markt. Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wél je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk. Patrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing, dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Richard Engelfriet
De succesillusie
nog 1 op voorraad
10,95
Priscilla de Graaf
Zorg en Overheid
nog 1 op voorraad
15,40
Johan Faber
Het werkt!
Tweedehands Als nieuw
5,00
Onbekend, Uwe Schnierda
Overleef lastige collega's
nog 1 op voorraad
13,65
Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Richard Engelfriet
De succesillusie
nog 1 op voorraad
10,95
Priscilla de Graaf
Zorg en Overheid
nog 1 op voorraad
15,40
Johan Faber
Het werkt!
Tweedehands Als nieuw
5,00
Onbekend, Uwe Schnierda
Overleef lastige collega's
nog 1 op voorraad
13,65

Anderen bekeken ook

Michel de Weerdt, Richard van Kray
Sales vanuit je hart
8,90
Jan Bloemhof
Alles = verkopen
21,75
N.v.t., Michel Hoetmer
De zeven zonden van verkopers
14,30
11,90
sorry, niet op voorraad
Harro Willemsen, Arjo Bunnik
De Par5 methode
sorry, niet op voorraad