• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek Marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789046902349
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Aantal pagina’s
431

Waar gaat het over?

Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Wordt er voor reclame of sponsoring gekozen? Welke media passen daarbij? Gaat de voorkeur uit naar televisie of een digitale nieuwsbrief? Basisboek marketingcommunicatie biedt de informatie die nodig is om dit soort vragen te beantwoorden. Het geeft een actueel overzicht van alle mogelijke instrumenten en media binnen marketingcommunicatie. Sinds een aantal jaar verschuiven bestedingen voor marketingcommunicatie steeds meer van traditionele media zoals televisie en print naar online media. In Basisboek marketingcommunicatie komen nieuwe en traditionele media daarom geïntegreerd aan bod. Elk hoofdstuk gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende media. Daarnaast besteden de auteurs uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten van de inzet van diverse communicatiemiddelen. De theorie wordt toegelicht aan de hand van veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de bijbehorende website staan leerdoelen, kennisvragen en casussen. Basisboek marketingcommunicatie is bedoeld voor hbo-opleidingen op het gebied van communicatie, commerciële economie en daaraan gerelateerde vakgebieden. Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Zij werkte in de professionele marketingcommunicatie, onder andere voor de Bijenkorf. Zij is auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
75,50
50% korting
4,85
Tweedehands Als nieuw
10,40
Tweedehands Nieuw
75,50
50% korting
4,85
Tweedehands Als nieuw
10,40