Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek customer journey / Vast Boek

Een inleiding in het vakgebied
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

26,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek customer journey / Vast Boek
Basisboek customer journey / Vast Boek
Beetje gebruikt
26,95
742901570
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001820589
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
197

Waar gaat het over?

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers. Studenten leren vanuit de reis van de klant te kijken, denken en doen. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van bekende merkenStudenten vinden in de online omgeving bij het boek opdrachten, oefentoetsen en PowerPoints. Voor docenten staan er casussen met vragen en opdrachten en is ook Toets-op-maat (toetsenbank voor docenten) beschikbaar.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Stephan van Slooten
Basisboek customer journey
30,90

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Tweedehands Echt gebruikt
12,85
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Tweedehands Echt gebruikt
12,85