• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wij Pikken Het Niet Langer

Wat Gaat Er Mis Met De Consumentenservice En Wat Kun Je Eraan Doen?
Auteur R. Kroon
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
20% korting

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wij Pikken Het Niet Langer
Wij Pikken Het Niet Langer
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789052615622
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Auteur
Uitgeverij
Sdu Uitgevers
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
148

Waar gaat het over?

Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks - de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe? Wij pikken het niet langer! houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kun je doen om je service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet je een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal je personeel zich gelukkig voelen en daardoor nóg betere service leveren. Wij pikken het niet langer! is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft én voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die je onmiddellijk kunt toepassen in je eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer. - Johannes van Dam - culinair journalist voor Het Parool en Elsevier, - Pieter Storms - televisiemaker en journalist; - Felix Cohen - directeur van de Consumentenbond; - Ad Pruyn - hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag; - directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horeca Nederland. Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/ communicatie, onder meer bij hbo-instellingen en universiteiten.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

30% korting
David Bainbridge
Pubers
3,90
31,95
30% korting
5,80
sorry, niet op voorraad
Anne Westerduin
Ongeluk
sorry, niet op voorraad
Gerrit Nieuwenhuis, N.v.t.
Basisboek transportmodaliteiten
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
H. Meininger
Van En Voor Allen
sorry, niet op voorraad