• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Waarom klanten wel!! bij mij kopen

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789066657229
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Swp, Uitgeverij B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
70

Waar gaat het over?

Herken je dit? Je zit bij een klant en het gesprek loopt niet. Je weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. Jij praat veel meer dan de klant . Je ervaart veel weerstand bij de klant Je klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweeg je een ander vak te kiezen….en dan is het maar goed dat je dit boek gekocht hebt! Dit boek gaat je helpen om vertrouwen bij je klant te wekken. Je leert betere vragen te stellen, waardoor jij en je klant op dezelfde golflengte komen. Je leert om snel het probleem van de klant te verhelderen en te delen. De klant weet dan wat zijn probleem is, waarvoor jij een oplossing biedt. Je leert om vertrouwen in je relatie met je klant op te bouwen, waardoor de klant geneigd is jou meer opdrachten te gunnen. Je leert om met weerstanden om te gaan door als adviseur met je klant om te gaan. Kortom, door dit boek wordt je een succesvoller verkoper en haal je meer rendement uit je verkoopgesprekken. Peter Kweekel is topverkoper, trainer en docent die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft. In dit boek deelt hij vele praktijkervaringen met verkooptechniek en verkoopgesprekken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook