• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Creëer een band met je klant

managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

28,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Creëer een band met je klant
Creëer een band met je klant
Beetje gebruikt
28,35
ISBN
9789461261236
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Dialoog
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je een vertrouwensband opbouwt en klanten kunt winnen voor het leven. Lees hoe Karel Bos, de hoofdpersoon in deze praktische managementroman, een ICT-bedrijf helpt om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan zich te binden. De consultants en verkopers van dit bedrijf ontdekken al snel dat persoonlijk zakendoen niet alleen leuk is, maar ook heel lucratief. Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet zozeer belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. Vanuit zijn adviespraktijk (Groothuis Advies) helpt Bart professionals met het vergroten van hun commerciële slagkracht, door het geven van (boek)presentaties, workshops, coaching en advies. Bart schrijft columns voor diverse sites. 'Een aanrader voor wie commerciële relaties wil leggen en onderhouden. Leest dankzij de romanvorm heerlijk weg.' Jos Burgers, spreker/auteur 'Legt de vinger op de zere plek. Als je alle tips in dit boek toepast, heb je de werkgevers en klanten voor het kiezen!' Paul de Kort, partner M&I/Partners 'Roman of leerboek? Twee voor de prijs van één: een roman én een leerboek, vol leerpunten en praktische tips.' Paul van der Velpen, GGD Amsterdam
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,05
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Tweedehands Als nieuw
5,00
nog 1 op voorraad
5,05
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Tweedehands Als nieuw
5,00

Anderen bekeken ook

Jos Burgers
Eén fan per dag
7,40
Jos Burgers, J. Burgers
Klanten zijn eigenlijk net mensen
4,75
Misha Stoutenbeek
Waardevol verkopen
26,00
Richard de Nooy
Van kleine helden
5,00
Mary Schoon
Paardenkoorts
7,20
Sandy Rogers, Leena Rinne
Leiderschap in loyaliteit
sorry, niet op voorraad