• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Waarde creëren met big data-analytics

voor slimmere marketing beslissingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

21,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Waarde creëren met big data-analytics
Waarde creëren met big data-analytics
Beetje gebruikt
21,30
ISBN
9789001899837
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data; - biedt overzicht en analysemogelijkheden; - gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel; - de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek. Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waardevolle informatie. De eerste editie van Waarde creëren met big data analytics biedt een duidelijke stappenplan voor nuttige analyses van deze data. Het Big-datawaardecreatiemodel laat zien hoe waardecreatie van deze grote hoeveelheid aan willekeurige informatie plaatsvindt. Waarde creëren met big data analytics is geschreven voor opleidingen met aandacht voor communicatie en marketing.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
27,65
Ebele Wybenga
The editorial age
nog 1 op voorraad
10,00
20% korting
nog 1 op voorraad
7,80
30% korting
12,95
nog 1 op voorraad
27,65
Ebele Wybenga
The editorial age
nog 1 op voorraad
10,00
20% korting
nog 1 op voorraad
7,80
30% korting
12,95

Anderen bekeken ook

30% korting
5,75
David Stephenson
Big data ontrafeld
10,80
sorry, niet op voorraad