• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Visual Merchandising Second edition

Window and In-Store Displays for Retail
Auteur Morgan
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
20% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9781856697637
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Auteur
Uitgeverij
Laurence King Publishing
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
208

Waar gaat het over?

2nd edition of the guide to visual merchantising, covering both window dressing and in-store areas A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behaviour. This new edition contains new case studies and updated images. Presented through colour photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Femke Cuijpers
Retail theater
12,00
sorry, niet op voorraad
Christiaan Weijts, Christiaan Weijts
De etaleur
sorry, niet op voorraad