• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Unilever

verandering en traditie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789012105552
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Sdu Uitgevers
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
476

Waar gaat het over?

Unilever is een van de grootste producenten van consumptiegoederen op het gebied van levensmiddelen, huishoudelijke en persoonlijke verzorging. In een op de twee van alle huishoudens, wereldwijd, is een Unilever-product te vinden. Iedereen kent merken als Lipton, Omo, Dove en Calvé. Dit boek gaat vooral in op de ontwikkeling van deze Brits-Nederlandse multinational in de laatste halve eeuw. Daarbij komen de bedrijfsstrategieën uitgebreid aan de orde, en krijgen we een blik achter de schermen waar het gaat over besluitvorming, marketing, merkenmanagement, innovatie, acquisities, concerncultuur, en personeelsmanagement. Geoffrey Jones is vooraanstaand economisch geschiedkundige van de Harvard Business School. Hij heeft toegang tot de volledige bedrijfsarchieven gehad, en heeft vrijuit kunnen spreken met leidinggevenden uit heden en verleden.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
22,24
Jef de Jager
De King familie
25% korting
10,15
Hendrik Seghers
Hoger leven
nog 1 op voorraad
39,15
Willem Hendrik Gispen
Het Afrika van de IJsvogel
nog 1 op voorraad
9,50
Jan van Ginkel
Jeneverbes
nog 1 op voorraad
26,85
nog 1 op voorraad
25,45
nog 1 op voorraad
22,24
Jef de Jager
De King familie
25% korting
10,15
Hendrik Seghers
Hoger leven
nog 1 op voorraad
39,15
Willem Hendrik Gispen
Het Afrika van de IJsvogel
nog 1 op voorraad
9,50
Jan van Ginkel
Jeneverbes
nog 1 op voorraad
26,85
nog 1 op voorraad
25,45