• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Ultimate Marketing Machine

creating the predictable consumer
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

11,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Ultimate Marketing Machine
Ultimate Marketing Machine
Als nieuw
11,95
ISBN
9789027497529
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Spectrum B.V., Uitgeverij Het
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
150

Waar gaat het over?

<p>Entertaining, provocative and practical. A rare combination for a mind-broadening book on brain science, management, marketing and neurology.</p><p>SHELL, European Loyalty &#38; CRM Manager, Ruud van Munster</p><p>This unconventional European marketing guru has made a break-through in marketing by relating consumer behaviour to the human neural systems. Stunningly simple and effective.</p><p>E-PIPHANY,CEO Karen Richardson, San Mateo, Ca.</p><p>The Ultimate Marketing Machine reveals the radical changes in the world of management, marketing and sales. It also reveals - surprisingly - how much remains the same. The popular concept of the 'unpredictable consumer' overlooks the constant factor in human behaviour. This book shows how an organisation can be structured according to the clear principles of the Ultimate Marketing Machine. These principles are based upon the distinction between changing and stable aspects of customers, their measurable behaviour and insight into their neural systems. Managers who apply these principles will be surprised to learn how much the returns on investments can be improved in the commercial processes. And they understand that customers are more predictable than ever before. l Postma has written and lectured extensively on the relationship between the human neural system and buying behaviour. In his bestselling The New Marketing Era (McGraw-Hill, New York, 1998), with a foreword by Philip Kotler, Postma made a breakthrough with this unusual combination. This new book applies these insights in practice. Paul Postma was Ernst &#38; Young's Managing Partner EMEA. He is now CEO of the Paul Postma Marketing Consultancy (info@ppmc.nl).</p><p></p>
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
nog 1 op voorraad
24,55
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
4=3 actie
13,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
24,55
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
4=3 actie
13,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,35
sorry, niet op voorraad