Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmarketing

Waardecreatie binnen de sport
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

12,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportmarketing
Sportmarketing
Echt gebruikt
12,40
1164500139
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054724070
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
376

Waar gaat het over?

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring.Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
70% korting
4=3 actie
18,80

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
4=3 actie
30,65
4=3 actie
26,55
70% korting
4=3 actie
5,45
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
4=3 actie
30,65
4=3 actie
26,55

Anderen bekeken ook

Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek ?
4=3 actie
5,00
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
35,90
4=3 actie
11,30
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
14,05
70% korting
4=3 actie
18,80
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Robert Kok
Sportmarketing
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Merel Walraven
Sportsponsoring
Geef me een seintje
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Geef me een seintje