• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sociale media in het hoger onderwijs

samen slim
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789023250982
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Gorcum B.V., Koninklijke van
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
108

Waar gaat het over?

Facebook, Twitter, YouTube, een collegezaal vol gepiep, oplichtende schermpjes en gefocuste (of van de les afgeleide?) gebruikers. Zo ziet een volkomen normale lesomgeving eruit op het hedendaagse hbo. Als docent kun je je er aan storen of zelfs het gebruik ervan verbieden. Maar waarom niet de gadgets en software die studenten toch al graag gebruiken inzetten voor een nuttig doel? Een goed idee, maar hoe dan? Bereik ik als docent dan de leerdoelen die ik wil en moet bereiken? Blijft het niet te veel een middel op zich, zonder een duidelijk onderwijskundig doel? Met deze vragen worstelen veel hbo-docenten. Dit boekje geeft antwoord op die vragen en is bedoeld voor docenten in het hoger onderwijs die nog meer willen aansluiten bij de belevingswereld van de moderne student. Een handige uitgave met veel praktische tips en uitwerkingen van lestoepassingen met sociale media. Anne ten Ham en Caroline Essink-Matzinger zijn docent bij BedrijfskundeMER van Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch. In hun lessen maken ze regelmatig gebruik van sociale media.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
11,70
Pieternella Dijkstra
Op dezelfde golflengte
nog 1 op voorraad
46,40
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
11,70
Pieternella Dijkstra
Op dezelfde golflengte
nog 1 op voorraad
46,40

Anderen bekeken ook

sorry, niet op voorraad
H. de Jager, Albert L. Mok
Grondbeginselen der sociologie
sorry, niet op voorraad