• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Organisatiedissonantie

hebben wij dat?
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

22,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Organisatiedissonantie
Organisatiedissonantie
Als nieuw
22,75
ISBN
9789082391107
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Thorongla
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
112

Waar gaat het over?

Inzicht in organisatiedissonantie levert instrumenten om een organisatie te leiden wanneer de balans verstoord is tussen de marktvraag en het aanbod. Bedrijven hebben vaak te maken met zowel reductie als groei. Dat vergt inspiratie, creatie en innovatie. Inzicht in organisatiedissonantie levert instrumenten om een organisatie te leiden wanneer de balans verstoord is tussen de marktvraag en het aanbod. Bedrijven hebben vaak te maken met zowel reductie als groei. Dat vergt inspiratie, creatie en innovatie. ''Ik denk dat dit boek uiterst bruikbaar kan zijn voor organisaties die met deze problematiek te maken hebben en dat zijn er veel, tegenwoordig. De vorm is goed gekozen, omdat de lezer zich niet eerst door allerlei theorieën of modellen hoeft te werken voordat hij aansluiting bij de realiteit vindt. De auteur beschrijft wat zij in haar praktijk als organisatieadviseur heeft gezien en verwijst naar wetenschappelijke artikelen die een mooie analyse bieden of suggesties voor aanpak geven. Ook geeft zij aan waarmee je rekening kunt houden in de praktijk. Zeer verfrissend.'' Kiki Poppes, hoofd HRM, ACTA ''Fantastisch boek, leuk om te lezen, vlot geschreven en boordevol praktische adviezen. Een must have voor bestuurders en directeuren in de dienstverlening.'' Annemieke Nauta, directiesecretaris, de Alliantie ''Het leiden van een organisatie in een concurrerende markt is een grote uitdaging. Managers vinden in dit boek inspiratie voor vernieuwing. Marianne levert vanuit een breed perspectief bruikbare kennis en zij doet dat met gevoel voor mensen.'' Hans Bakker, algemeen directeur, Amsterdam RAI B.V.
Lees verder

Recensies

0 recensies