• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Online reputatiemanagement

over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
nog 1 op voorraad

12,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Online reputatiemanagement
Online reputatiemanagement
Als nieuw
12,70
ISBN
9789492196019
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
189

Waar gaat het over?

Online Reputatiemanagement
Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade

"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie."
Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur)

"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie."
prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit)

Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises.

In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.

Alex van Leeuwen is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Onder redactie van Job Franken stelde hij met experts uit het vak dit handboek samen. Voor iedereen die zich beroepsmatig bezig houdt met pr, communicatie, marketing en social media.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
28,70
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
21,90
30% korting
Brandon Eley, Shayne Tilley
Online marketing inside out
4,85
nog 1 op voorraad
31,35
25% korting
nog 1 op voorraad
15,40
Tweedehands Als nieuw
28,70
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
21,90
30% korting
Brandon Eley, Shayne Tilley
Online marketing inside out
4,85
nog 1 op voorraad
31,35
25% korting
nog 1 op voorraad
15,40

Anderen bekeken ook

5,65
Ruud Boer
Brand Design
5,50
30% korting
3,90
25% korting
31,70
Ewout Storm van Leeuwen
De Geboorte Van Dia
5,00
Kees van Wijk
De media-explosie
11,50
Jaap van der Grinten
Positioneren
21,90
Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven
Recht in de creatieve industrie
sorry, niet op voorraad