• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mode uit de negentiger jaren 1990

1990
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

17,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mode uit de negentiger jaren 1990
Mode uit de negentiger jaren 1990
Beetje gebruikt
17,30
ISBN
9789056660147
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Dahlgaard Media B.V. c/o KD-consults A/S
Jaar van uitgifte
1997
Aantal pagina’s
64

Waar gaat het over?

Het laatste decennium van de 2Ost eeuw bleek er op modegebied vooral een van herhaling. De vroege jaren negentig deden de wereld nog even de adem inhouden, toen de Verenigde Staten besloten dictator Saddam Hussein met geweld uit het door hem bezette Koeweit te jagen; een missie die dankzij de massale militaire inzet heel snel beslist werd. De vooruitgang in de technologie was nauwelijks bij te houden, maar de modeontwerpers grepen als zovele malen weer eens terug naar het verleden. Terug naar de jaren zestig, zowel op muziekgebied (o.a. Beatles) als op kleding was een veelvuldig herhaalde trend, die halverwege het decennium werd gevolgd door een nog heftiger terugblik op de jaren zeventig. Daarnaast speelde vrijetijdskleding een grote rol, mits voorzien van een merklabel dat het "gemaakt" had, zoals Nike, Diesel, Calvin Klein, Armani en Versace. Michael Jackson, Madonna en Take That bezorgden vooral tieners kippenvel en Yves Saint Laurent bleef in Parijs verbazen. De houseparties en mu
Lees verder

Recensies

0 recensies