• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

#MERK

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

19,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
#MERK
#MERK
Als nieuw
19,60
ISBN
9789081131568
Bindwijze
Overigen
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Swepper
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
98

Waar gaat het over?

Een merk werd tot voor kort van binnenuit gebouwd, met een duidelijke visie, missie, waarden, positionering en andere elementen die een merk gestalte geven. Consumenten bepalen tegenwoordig echter steeds vaker zelf wat zij van een merk vinden en hoe lang zij dat vinden. Social media geven hen daarbij de middelen om dat ook nog luid en duidelijk kenbaar te maken aan iedereen die het maar horen wil. Veel organisaties hebben de eerste stappen op social media-gebied gezet. Maar hoe laat u uw eigen merkwaarden doorklinken op media waar u weinig of geen grip op hebt? Hoe kunt u met uw social media-activiteiten onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie? Dit boek legt de link tussen het merk van een organisatie en hun social media-activiteiten met daarin vele voorbeelden van organisaties die bereid waren hun kennis en ervaring te delen op dit nieuwe thema. Lees in dit boek bijvoorbeeld hoe: -Het ministerie van Buitenlandse Zaken crisiscommunicatie heeft geoefend met behulp van social media voor de Olympische spelen in Sotsji -ING met duidelijke waarden haar merk ook op social media tot uiting laat komen -De ANWB crossmediaal communiceert -Social media de klant naar binnen hebben gebracht bij KPN -5 keuzes uw organisatie volwassener kunnen maken op social media-gebied. Inhoudsopgave Voorwoord van de auteur Game changer, voorwoord van Steven Bouman 1. Inleiding 2. Trends en ontwikkelingen 3. Organisaties verschillen en daarmee hun social media-aanpak 4. De vijf keuzes op weg naar volwassenheid in social media 4.1 Keuze 1: Mate van aanwezigheid 4.2 Keuze 2: Mate van engagement 4.3 Keuze 3: Mate van betrokkenheid van de organisatie 4.4 Keuze 4: Mate van integratie (met systemen, processen , kanalen) 4.5 Keuze 5: Mate van meten 4.6 Strategieontwikkeling 5. Het koppelen van customer experience aan social media 6. Onderscheidend zijn met social media 6.1 Aansluiten bij het motiveren van klanten 6.2 Relevante keuzes uit de vijf lijnen 6.3 Content 6.4. Concepten 6.5 Holistische aanpak 6.6 Sturen op metrics 7. De glazen bol
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
12,15
Wil Michels
Fanstrategie
Tweedehands Beetje gebruikt
20,35
Tweedehands Beetje gebruikt
94,35
Tweedehands Als nieuw
12,15
Wil Michels
Fanstrategie
Tweedehands Beetje gebruikt
20,35
Tweedehands Beetje gebruikt
94,35