• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merk Toch Hoe Sterk

het merk als strategische factor tot succes
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Merk Toch Hoe Sterk
Merk Toch Hoe Sterk
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789013047349
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
324

Waar gaat het over?

Dit boek gaat over het toevoegen van waarde in de onderneming. Een van de beste manieren om dit te doen is door te investeren in het merk. Het merk is immers het middel waarmee u op een duidelijke manier met uw klant kunt communiceren en een langdurige relatie kunt bouwen. Producten zijn uitwisselbaar, merken niet. Willen bedrijven hun merk voor zich laten werken, dan zullen ze volledig merkgeoriënteerd moeten worden. Dat betekent: op topniveau in de onderneming leiderschap, visie, durf en doorzettingsvermogen tonen op het gebied van merkbeleid. Merkgeoriënteerde bedrijven verdienen over het algemeen twee keer zoveel als niet-merkgeoriënteerde bedrijven. Merkgeoriënteerd zijn is een keuze, maar wel een waarmee niet alleen de klant, maar zeker ook de onderneming zelf geconfronteerd wordt.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

25% korting
nog 1 op voorraad
14,95
25% korting
nog 1 op voorraad
11,75
30% korting
nog 1 op voorraad
6,95
Charles Koning
Marketing
25% korting
nog 1 op voorraad
8,70
25% korting
nog 1 op voorraad
9,50
25% korting
nog 1 op voorraad
14,95
25% korting
nog 1 op voorraad
11,75
30% korting
nog 1 op voorraad
6,95
Charles Koning
Marketing
25% korting
nog 1 op voorraad
8,70
25% korting
nog 1 op voorraad
9,50