• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediapsychologie

Maak tweedehands je eerste keus
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mediapsychologie
Mediapsychologie
Beetje gebruikt
6,50
ISBN
9789047301202
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
191

Waar gaat het over?

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. <br/>Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. <br/>In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.<br/>Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Ard Heuvelman
Mediapsychologie
30% korting
4=3 actie
6,45
Oscar Peters
Mediapsychologie
4=3 actie
18,85

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Patrick T.H.M. Janssen
Interculturele competenties
4=3 actie
5,20
30% korting
4=3 actie
6,80
4=3 actie
4,45
4=3 actie
8,40
René van Hoften
Reclamepsychologie
4=3 actie
14,30
25% korting
4=3 actie
6,50
Betteke van Ruler
Communicatie is een vak
4=3 actie
62,15
Ilse van de Laar-Wijdeven
Recht in de creatieve industrie
sorry, niet op voorraad