Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Reclamepsychologie

Psychologie, Sociologie, Reclamevormen, Reclame stijlen en Marketingstrategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

14,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Reclamepsychologie
Reclamepsychologie
Als nieuw
14,30
560200100
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001803261
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
195

Waar gaat het over?

Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste mogelijke idee? Weerspiegelt dat idee de in de doelgroep beleefde behoeftes en emoties? Voelt de reclamemaker aan wat de tijdgeest is en heeft hij inzicht in alle stimulusmogelijkheden? En kan de marketeer de uitgestippelde marketingcommunicatiestrategie samen met de reclamemaker vertalen in de best mogelijke strategie? Oftewel: wordt de breinbox verleid of niet? Over deze vragen gaat de uitgave Reclamepsychologie. Dit nieuwe studieboek biedt inzicht in de werking van de breinbox gerelateerd aan gedragsmodellen, reclamedoelstellingen, reclame-appeals, reclame-effecten, reclamevormen en stijlen en artistieke uitgangspunten. De auteur start vanuit reclameperspectief met een visie op gedrag en de werking van het brein, en hoe het proces van marketingstrategie naar reclamecreatie verloopt. Vervolgens komen in het deel over reclame-appeals de invloed vanuit de psychologie en sociologie, respectievelijk special appeals als humor, seks en angst aan de orde. Tot slot komen de reclame-effecten aan bod, en gaat de auteur dieper in op toepassingen met ondermeer een hoofdstuk ‘Twenty ways to seduce a buyer’. In dit fraai geïllustreerde full color boek is de tekst rijkelijk voorzien van recent beeldmateriaal uit marketingcommunicatiecampagnes en van opdrachten voor de student. Op de bijbehorende website staan talloze reclamefilmpjes die terugverwijzen naar het boek en ook extra cases en opdrachten.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Rachid Lamrabat
Common food
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40
Steven Van Belleghem
The Offer You Can't Refuse
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,85
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Rachid Lamrabat
Common food
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,40
Steven Van Belleghem
The Offer You Can't Refuse
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,85
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35

Anderen bekeken ook

4=3 actie
13,75
4=3 actie
7,40
4=3 actie
30,95
W. Geene
Goed gezien
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
15,10
sorry, niet op voorraad
Erik van Heeswijk
Mediastorm
sorry, niet op voorraad
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
sorry, niet op voorraad