Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediastorm

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789059318472
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
146

Waar gaat het over?

Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan?

In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf?

In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer.

Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
5,95
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
5,04
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
5,45
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
nog 1 op voorraad
5,60
nog 1 op voorraad
11,50
70% korting
14,80
nog 1 op voorraad
5,95
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
5,04
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
5,45
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
nog 1 op voorraad
5,60
nog 1 op voorraad
11,50
70% korting
14,80

Anderen bekeken ook

Milja Praagman
Lieve Lieve...
7,10
Holkje van der Veer
Veer-kracht
10,50
Maarten van den Berg
Journalist en recht
70% korting
6,90
3,90
Huub Evers
Media-ethiek
6,80
René van Hoften
Reclamepsychologie
40% korting
14,30
Milja Praagman
Lieve, lieve
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Margriet Guiver-Freeman
Competent personeelsmanagement
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
C. Palliser
De Quincunx
sorry, niet op voorraad