• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mastering Management in crisistijd

redactie: Paul Solman en Ravi Mattu
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789047002642
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
155

Waar gaat het over?

In samenwerking met het Financieele Dagblad. In een crisis hebben veel zakenmensen er moeite mee om verder te kijken dan de sombere berichten en doemscenario's die de krantenkoppen beheersen. De uiteindelijke gevolgen van deze eerste ernstige recessie in de 21ste eeuw zijn nog niet te overzien. Deze turbulente tijden vergen dan ook flink wat stuurmanskunst van topmanagers en directeuren. Instinctief zullen ze geneigd zijn om in de kosten te snijden, maar een terugtrekkende beweging is niet altijd de beste oplossing voor de lange termijn. Sterker nog, een crisis biedt ook kansen. Zo kunnen bedrijven zich herpositioneren, de markt afzoeken naar interessante deals, talent weglokken bij de concurrent, en zich zo uitrusten voor duurzaam succes. Deze essaybundel beantwoordt de cruciale vragen op dit terrein: Welke lessen kunnen er worden geleerd uit eerdere crises? Wat kunnen bedrijven doen om de pijn op de korte termijn te beperken en hun concurrentiepositie op de lange termijn te versterken? En hoe ziet de zakenwereld er in de toekomst uit?
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
29,15