• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingmanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingmanagement
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789038215990
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Academia Press
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
676

Waar gaat het over?

De opzet van dit marketingboek is de student kennis te laten verwerven over de kern van marketing: waarvoor staat marketing als discipline, de basisbeginselen van marketing, het jargon, de marketingstrategie en de inzet van de marketingtools. Een tweede doelstelling van het boek is de student aan te zetten tot nadenken en kaders suggereren waarmee hij/zij zelf tot betere inzichten kan komen. In elk hoofdstuk zijn dan ook een aantal illustraties of toepassingsvragen en opdrachten verwerkt. Via relatief eenvoudige vragen en oefeningen probeert de auteur je wat dieper te laten nadenken over de leerstof en word je uitgenodigd stil te staan bij wat in de betreffende paragraaf aan bod kwam. De vragen en oefeningen helpen de leerstof persoonlijk te integreren, waardoor ze beter begrepen kan worden, wat leidt tot makkelijker studeren en onthouden. Daarnaast zijn er ook enkele toepassingsoefeningen opgenomen die je uitnodigen om na te gaan wat je met de leerstof uit een hoofdstuk concreet kan doen in de praktijk.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
38,80
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
nog 1 op voorraad
45,25
Bas van der Lans, Robert van Eekhout
Handboek voor Digitale slagkracht
nog 1 op voorraad
5,45
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
nog 1 op voorraad
25,40
nog 1 op voorraad
38,80
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
nog 1 op voorraad
45,25
Bas van der Lans, Robert van Eekhout
Handboek voor Digitale slagkracht
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Marketingmanagement
17,40