• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

68,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatie in 14 stappen
Marketingcommunicatie in 14 stappen
Als nieuw
68,95
ISBN
9789001752224
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
704

Waar gaat het over?

-Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;-behandelt nieuwste inzichten en modellen;-geïntegreerde benadering van on- en offline.Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights.Deze vernieuwde, tweede editie van Marketingcommunicatie in 14 stappen is aangepast op basis van feedback van lezers en actuele ontwikkelingen en inzichten. Er zijn veel mooie nieuwe of geactualiseerde voorbeelden van visies, missies, waarden, merkessenties (positioneringen) en merkbeloftes in deze nieuwe editie verwerkt. Een greep uit de aanpassingen:-Actuele gebruiks- en bereikcijfers en recente onderzoeken en rapporten vormen de basis.-Alle marketingcommunicatiemiddelen zijn geactualiseerd, waardoor er ook aandacht is voor nieuwe middelen zoals TikTok.-Veel aandacht voor het toenemende belang van online fenomenen als podcasts, vloggers, influencer marketingcommunicatie, video-on-demanddiensten en voice technologie zoals smart speakers. -Aan bod komt o.a. het verband tussen de Golden Circle (van Simon Sinek) en de brand Identity Guide (het BIG-model).-Het See, Think, Do, Care-model dat onder meer door Google wordt gebruikt, is toegevoegd.Marketingcommunicatie in 14 stappen is zeer geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen als marketing, communicatie, creative business en bedrijfskunde. Vanaf propedeuse.Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toestvragen en verdiepingsstof. Voor docenten staan er cases, collegesheets, figuren en tabellen uit het boek.Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats.Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns)Guy van Liemt RM is bedrijfseconoom en marketingprofessional. Guy heeft onder andere bij Shell, Unilever en Procter & Gamble gewerkt. Sinds eind 2007 is hij werkzaam als strategisch marketing-, marketingcommunicatie- en branding-adviseur. Hij is o.a. director, EHERO, Erasmus Happiness Economics Research Organization (zie http://www.eur.nl/ehero).Gert Koot is eigenaar van het adviesbureau Branded Entertainment, spreker, docent en adviseur. Hij heeft een buitengewone passie voor marketingcommunicatie, merken en media (https://branded-entertainment.nl/).
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
7,00
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
30% korting
5,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40
Tweedehands Als nieuw
7,00
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
30% korting
5,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40

Anderen bekeken ook

12,20
Geert Buskes
Online marketing
24,40
Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven
Recht in de creatieve industrie
33,55
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad