• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001820596
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
703

Waar gaat het over?

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018! Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven. Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen? - Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven. - behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied - hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumenten Online ondersteuning De online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
75,50
50% korting
4,85
Tweedehands Als nieuw
10,40
Tweedehands Nieuw
75,50
50% korting
4,85
Tweedehands Als nieuw
10,40

Anderen bekeken ook

16,00
26,50
Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
9,10
Mirjam Broekhoff
Marktonderzoek
48,45
N. van der Sluijs, Frank de Groot
Zo maak je een marketingplan
19,60
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing
sorry, niet op voorraad
Nino Adamo, Geert Buskes
Online marketing
sorry, niet op voorraad