• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing en acquisitie voor ontwerpers

hoe het kan / hoe het wordt gedaan / hoe de klant het graag wil
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

14,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing en acquisitie voor ontwerpers
Marketing en acquisitie voor ontwerpers
Beetje gebruikt
14,00
ISBN
9789063691059
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
151

Waar gaat het over?

In de door deadlines geregeerde ontwerppraktijk besteed je als ontwerper vaak het meeste van je tijd, energie en middelen, aan de behoeften van je klanten in plaats van te denken wat je eigen behoeften precies zijn. En met de bijna moordende concurrentie vandaag de dag, overleeft geen enkel ontwerpbureau erg lang (laat staan dat je aan uitbreiding kan gaan denken) zonder een effectief marketingplan. De tijden zijn voorbij dat je gewoonweg een goed product kan leveren en er maar het beste van hoopt. nPotenti?le klanten willen graag precies weten wat je als ontwerper voor ze kan betekenen en wat je onderscheidt van de andere aanbieders. Ook bestaande klanten moeten constant overtuigd blijven waarom ze hun opdrachten bij jou zouden moeten blijven onderbrengen. Kortom, je zult als ontwerper de designbuyers er keer op keer van moeten overtuigen dat je onbetwist het juiste ontwerpbureau bent voor hen.nnDit uit het Engels vertaalde en geactualiseerde populaire boek van Shan Preddy helpt je je marketingtechnieken te verbeteren, ongeacht de grootte van je ontwerpbureau of de ontwerpdicipline(s) waarin je werkzaam bent. Het boek staat boordevol toegankelijke, praktische adviezen en informatie en is hiermee een onmisbaar hulpmiddel voor elk ontwerpbureau.nnShan Preddy is een zeer gerespecteerde management-, marketing- en trainingsconsultant uit Engeland, die zich gespecialiseerd heeft in de zakelijke kant van de Europese design sector. Ze heeft klanten in alle belangrijke ontwerpdisciplines, van klein tot groot, van de gevestigde bureaus tot de nieuwkomers en van de onafhankelijke ontwerpers tot aan de multinationals. Ze is lid van de Design Business Association, Institute of Management Consultancy, Institute of Directors, Pan-European Brand Design Association, Marketing Society en de RSA.nnDe pers over de eerste editie:nn'Shan Preddy's style is warm and informative. What she suggests is good sense and good marketing practice tailored very specifically for the particular market in design consultancy.' Hard Copynn '. intelligently constructed and written in a very focused, accessible style and raises some pertinent questions about the fundamental practice of the business of design.' Analysis
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Gert Staal
Pastoe
sorry, niet op voorraad
Michel van Tongeren, Michel van Tongeren
Een op een, de essentie van retail branding en design
Tweedehands Beetje gebruikt
10,80
W. Muller, W. Muller
Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
21,35
nog 1 op voorraad
5,45
Sarah de Boer-Schultz, Shonquis Moreno
Goods
Tweedehands Nieuw
12,15
Gert Staal
Pastoe
sorry, niet op voorraad
Michel van Tongeren, Michel van Tongeren
Een op een, de essentie van retail branding en design
Tweedehands Beetje gebruikt
10,80
W. Muller, W. Muller
Vormgeven
Tweedehands Beetje gebruikt
21,35
nog 1 op voorraad
5,45
Sarah de Boer-Schultz, Shonquis Moreno
Goods
Tweedehands Nieuw
12,15

Anderen bekeken ook

Joost Van Baardwijk, E. de Jongh
Aquisitie / deel Leerlingenboek
7,85
Martin Lindstrom
Koop Mij
5,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os
Opdrachtgever gezocht!
sorry, niet op voorraad