• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Managers moeten kiezen

Het vierfasenmodel voor organisatieverbetering
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789061557289
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Reed Business
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

MANAGERS MOETEN KIEZEN- HET VIERFASENMODEL VOOR ORGANISATIEVERBETERING De meeste managers en adviseurs schrikken al lang niet meer van een uitspraak als ‘de enige constante is verandering’. Dat leren moet en dat organisaties zich moeten blijven ontwikkelen, wordt breed onderschreven. Leren, veranderen en ontwikkelen…, het lijken ingeburgerde begrippen. Maar blijkens de regelmatig gehoorde verzuchtingen betekent dit niet dat men het eenvoudig vindt vorm te geven aan verandering en ontwikkeling. Het is moeilijk kiezen uit mogelijke richtingen, scenario’s, concepten en benaderingen. Buzzwords en managementfads veroorzaken niet zelden onduidelijkheid en onzekerheid: ‘Ben ik nog wel in, zou dat iets voor ons zijn, is dat belangrijk?’ De essentie van wat managen en organiseren eigenlijk is, lijkt soms uit beeld te verdwijnen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Communicatiebureau Textuur, Waal, Andre A. de
Passie voor je vak
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
E.M. Goldratt
Het Doel
Tweedehands Beetje gebruikt
22,95
Tweedehands Beetje gebruikt
6,00
nog 1 op voorraad
12,10
Communicatiebureau Textuur, Waal, Andre A. de
Passie voor je vak
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
E.M. Goldratt
Het Doel
Tweedehands Beetje gebruikt
22,95
Tweedehands Beetje gebruikt
6,00
nog 1 op voorraad
12,10