• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Koop Mij

Waarheid En Leugens Over Ons Koopgedrag
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

8,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Koop Mij
Koop Mij
Echt gebruikt
8,90
ISBN
9789022994832
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
215

Waar gaat het over?

Anti-rookcampagnes zetten juist aan tot roken. Sex doesn’t sells. Politici winnen stemmen met negatieve boodschappen. Product placement in films werkt zelden. Miljoenen euro’s worden verspild aan reclamecampagnes die niet werken. Dit zijn slechts enkele van de opzienbarende resultaten uit het onderzoek van Martin Lindstrom naar hoe wij ons als consument gedragen. Lindstrom is er van overtuigd dat er een groot verschil bestaat tussen wat wij denken dat ons beïnvloedt en dat wat werkelijk onze beslissingen stuurt. Om dit aan te tonen zette hij een zeer ambitieus onderzoeksproject op waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan meer dan 2.000 vrijwilligers uit 6 landen deelnamen. Voor het eerst kunnen we zien wat er werkelijk in ons hoofd gebeurt als we een advertentie zien, een reclameslogan horen, twee concurrerende drankjes proeven of een gesponsord programma bekijken. Factoren zo divers als jeugdherinneringen, religieuze overtuigingen en reukvermogen sturen onze beslissingen en vormen onze voorkeuren. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen. Deze boeiende reis door het hoofd van de hedendaagse consument is fascinerend en herkenbaar voor iedereen die ooit is verleid door – of is afgeknapt op – de pogingen van marketeers om onze loyaliteit, ons geld en ons hoofd te winnen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Petra de Boevere
Durf te doen
4=3 actie
5,05
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50
Petra de Boevere
Durf te doen
4=3 actie
5,05
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,50

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,45
Leo Pot
Lulkoek
4=3 actie
6,95
Martin Lindstrom
Buy-ology
4=3 actie
12,50
DS. W.P van der Aa
Hebreeën
4=3 actie
11,30
4=3 actie
3,90
Martin Lindstrom
Small Data
4=3 actie
12,95
K. Sterrenburg
Onder De Kurk
4=3 actie
7,35
Martin Lindstrom
Brandwashed
sorry, niet op voorraad
Harmen van Sprang
Share
sorry, niet op voorraad