• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kernbegrippen van professionele communicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

33,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kernbegrippen van professionele communicatie
Kernbegrippen van professionele communicatie
Als nieuw
33,00
ISBN
9789024424894
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.Uniek aan dit boekcompleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving;het onmisbare fundament voor communicatie;helder en compact. Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!video’s en links met heldere uitleg over modellen;begrippen en theorieën;aanvullende artikelen en literatuur.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
nog 1 op voorraad
33,85
Tweedehands Beetje gebruikt
35,00
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
Tweedehands Beetje gebruikt
13,50
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
nog 1 op voorraad
33,85
Tweedehands Beetje gebruikt
35,00
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
Tweedehands Beetje gebruikt
13,50
Tweedehands Beetje gebruikt
15,00