• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inleiding tot de marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

39,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Inleiding tot de marketing
Inleiding tot de marketing
Beetje gebruikt
39,80
ISBN
9789001886868
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
395

Waar gaat het over?

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze herziene editie is uitgebreid aandacht voor thema’s als online marketing(communicatie) en social media e-commerce. Ook is er meer aandacht voor B2B-marketing. De voorbeelden en casussen zijn geactualiseerd. - Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing; - leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen; - nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen. Studenten vinden op www.inleidingtotmarketing.noordhoff.nl flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en powerpoints met figuren en tabellen. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum, maar geen kernvak is. Het boek is inzetbaar vanaf de propedeuse. De auteur Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Hij is Professor of Marketing aan Georgia State University in Atlanta en actief in het Master of Business Administration-programma in de Verenigde Staten.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
5,00
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
3,90

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
20,55
22,00
Petra Biemans, Frank Manders
Managen van Human Resources
17,75
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
5,00
Rienk Stuive, Peter Thuis
Bedrijfskunde Integraal
36,00
O.A.P. van der Roest
Basisboek Recht
29,95
Gert Alblas, Peter Thuis
Bedrijfskunde: de basis
34,95
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
3,90
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
14,45
Gert Alblas, Peter Thuis
Bedrijfskunde, de basis
sorry, niet op voorraad