• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Identiteit En Imago

recente inzichten in corporate communication : theorie en praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789052613390
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
318

Waar gaat het over?

Identiteit en imago 1e druk is een boek van C.B.M. van Riel uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613390 Deze tweede editie van dit zeer populaire boek bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van het cre ren van een positief bedrijfsimago met behulp van 'corporate communication', waarbij de noodzakelijke reclame-, PR-, en management-technieken de revue passeren. Deze tweede editie bevat nieuwe methodieken voor het bepalen van corporate identity, actualisering van de gehele tekst, een bespreking van het SIDOC-model, een geheel herzien hoofdstuk over De Organisatie van de Communicatie, een internationale benadering, en nieuwe cases.
Lees verder

Recensies

0 recensies