• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handleiding Publieksonderzoek Voor Podia En Musea

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789066500587
Bindwijze
Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Boekmanstudies
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
259

Waar gaat het over?

"Hoe kan een museum, theater of concertzaal meer en nieuw publiek werven? Hoe kunnen ze hun huidige publiek beter bedienen? Wat weerhoudt potentieel publiek van een bezoek? Deze en soortgelijke vragen worden veel gesteld binnen culturele instellingen. Publieksonderzoek is hét middel om de antwoorden hierop te vinden. Die antwoorden vormen een uitstekende basis voor het algemen marketingbeleid van een culturele instelling. Deze geheel herziene en uitgebreide ""Handleiding publieksonderzoek voor podia en musea"" beschrijft de voorwaarden voor succesvol onderzoek en de mogelijke onderzoeksmethoden. Daarnaast worden de bestaande theorieën over cultuurdeelname gekoppeld aan suggesties voor publieksonderzoek en publieksbeleid. Natuurlijk komt ook de feitelijke uitvoering van het onderzoek uitvoerig aan bod. Door haar rijkdom aan theoretische informatie en de vele praktische aanwijzingen en suggesties is deze handleiding niet alleen geschikt voor onderzoekers, maar ook voor hen die als opdrachtgever of begeleider bij een publieksonderzoek betrokken zijn, voor medewerkers van culturele instellingen die hun publieksbeleid willen verbeteren, en voor hen die meer willen weten over de bestaande theorieën over cultuurdeelname."
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
12,00
Tweedehands Beetje gebruikt
12,00