• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

handboek online marketing 6 - Handboek Online Marketing 6 update

geüpdatet versie Handboek Online Marketing 6
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

16,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
handboek online marketing 6 -   Handboek Online Marketing 6 update
handboek online marketing 6 - Handboek Online Marketing 6 update
Als nieuw
16,40
ISBN
9789082298130
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Aclassbooks
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
632

Waar gaat het over?

De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) biedt praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren en kent 3500 extra's. De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De inmiddels meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zesde druk van deze bestseller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen, inclusief actuele cijfers in deze update. “Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School “Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit “Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen “Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
10,55
nog 1 op voorraad
5,45
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Sophia Mcdougall
Romanitas
5,00
David Ellis
Het Oordeel
3,90
Z. Ghahramani, R. Hillman
Mijn Leven Als Verraadster
6,00
Sarah Diamond
De strandweg
4,75
Nora Roberts, N.v.t.
Geheimen onder de zon
6,30
4,70
Gerie Smit
Wilde haren
5,65
7,00
Marte Kaan
Saboteur
4,85
Rhys Bowen, Onbekend
Het kind uit Toscane
6,10
Amanda Webster, N.v.t.
De jongen die van appels hield
7,20
Emiel Peters, Levensmiddelen
Levensmiddelen marketing
8,35
Nicci Gerrard, Nicci Gerrard
De Onderstroom
5,60
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad