Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Geheim van loyaliteit

de verborgen kracht achter groei, winst en blijvende waarde
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

11,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Geheim van loyaliteit
Geheim van loyaliteit
Als nieuw
11,90
2370900067
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789055941391
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum Books
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
324

Waar gaat het over?

Geheim van loyaliteit - Frerick F. Reichheld Het geheim van lyaliteit. De zakenwereld schijnt zich niet meer te bekommeren om Loyaliteit: legio ondernemingen verliezen thans binnen vijf jaar de helft van hun klanten, binnen vier jaar de helft van hun werknemers en binnen een jaar de helft van hun investeerders, en die moeten allemaal worden vervangen. Dit boek Laat zien waarom ondernemingen die deze enorme, snel stijgende desertie negeren, een treurige toekomst tegemoet gaan met weinig groei, weinig winst en een kortere Levensverwachting. In Het geheim van loyaliteit toont Fred ReichheLd de kracht van op Loyaliteit gebaseerd management, ais een uitermate profijtelijk alternatief voor een economie op basis van voortdurende onrust. Hij Laat zien welke principes zaken ais waardeschepping, Loyaliteit, groei en ,winst met elkaar verbinden, en geeft aan hoe ondernemingen deze principes hebben gebruikt ais fundament voor een onwrikbaar bouwwerk van Loyale klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij beschrijft de voornaamste bedrijfsfilosofieën, die aan de opmerkelijke resultaten van Loyaliteitsleiders ten grondslag Liggen. Het geheim van loyaliteit laat zien hoe u: uw bedrijf kunt laten groeien door de juiste klanten aan te trekken en te behouden, en de verkeerde te vermijden de productiviteit te verbeteren door de juiste medewerkers aan te nemen en hun inkomens en carrièremogelijkheden te bieden die zijn gebaseerd op Loyaliteit waarde kunt meten door te kijken naar het gedrag van klanten, medewerkers en aandeelhouders, en door kwantificering van de financiële gevolgen daarvan intellectueel kapitaal kunt creëren door te zorgen voor een stabiele basis van menselijk kapitaal, bestaande uit medewerkers die hun fouten analyseren en ervan Leren de aandeelhouderswaarde kunt maximaliseren door de juiste aandeelhouders aan te trekken en aan u te binden een strategische voordeel kunt bereiken door een systeem van bedrijfsvoering te ontwerpen dat is gebaseerd op de principes van waarde, Loyaliteit en partnerschap. Het geheim van loyaliteit biedt uw onderneming een effectieve aanpak om duurzame waarde te creëren, en wijzigt uw ideeën over loyaliteit, winst en de wijze van zakendoen. Reichhetd maakt Loyaliteit tot een sterk economisch instrument en staaft met cijfers de werkzaamheid ervan. Zijn verrassende conclusies laten zien dat zelfs een kleine versterking van de klantenbinding de winst voor uw bedrijf kan verdubbelen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
nog 1 op voorraad
5,55
S. deep, L. Sussman
Actie
40% korting
nog 1 op voorraad
8,50 5,10
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
40% korting
nog 1 op voorraad
5,95 3,57
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
nog 1 op voorraad
5,55
S. deep, L. Sussman
Actie
40% korting
nog 1 op voorraad
8,50 5,10
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
40% korting
nog 1 op voorraad
5,95 3,57
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34

Anderen bekeken ook

40% korting
9.999,00 17,91
James Comey
Loyaliteit
70% korting
9.999,00 1,81
Mieke Janssens
Onlosmakelijke band
15,60
Gerard Donkers, G Donkers
Zelfregulatie
Geef me een seintje
Marc van de Perre, Ton Kuijlen
Ken uw klant
Geef me een seintje
Boudewijn Smid
Een Goede Zoon
Geef me een seintje
Geef me een seintje