• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantenloyaliteit, Over ongelijke behandeling in het digital

over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk
Auteur M. Bugel
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

10,00 5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantenloyaliteit, Over ongelijke behandeling in het digital
Klantenloyaliteit, Over ongelijke behandeling in het digital
Echt gebruikt
5,00
464101008
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043005210
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina's
205

Waar gaat het over?

Klantenloyaliteit 1e druk is een boek van Marnix B gel uitgegeven bij Financial Times/Prentice Hall. ISBN 9789043005210 klantenloyaliteit 'Loyale klanten worden niet geboren, zij worden gemaakt.' Het worden spannende jaren voor het bedrijfsleven. De jaren van de verticale prijsbinding en de macht van de distributie zijn voorbij. De komende decennia hebben de klanten het voor het zeggen, geholpen door de gebruiksvriendelijke technologie. Voor bedrijven betekent het dat het hebben van een klantenbestand niet meer voldoende is. Het zal, met de toenemende macht van de klant, gaan om de loyaliteit van de klanten uit dit bestand. Bedrijven zullen er de komende jaren dus alles aan moeten doen om de loyaliteit binnen het klantenbestand te verhogen. Essentieel voor klantenloyaliteit is het afstemmen van producten, service en dienstverlening op de wensen en verwachtingen van de klant. Helaas verschillen deze wensen en verwachtingen per consument. Een uniforme aanpak zal in de praktijk dan ook weinig effect sorteren. In dit boek is beschreven hoe op een bedrijfseconomische manier een loyaliteitsstrategie wordt ontwikkeld, rekening houdend met de individuele eisen en wensen van klanten. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer een definitie van klantenloyaliteit, klantparticipatie, loyaliteitsacties, loyaliteitsprogramma's, waarde- en behoeftedifferentiatie. Marnix B gel maakt gebruik van vele cases en geeft honderden tips zodat u meteen aan de slag kunt om ook uw klanten aan uw organisatie te binden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
Stapelweken
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Stapelweken
13,45
James Harrison
MET OPEN VIZIER
25% korting
Stapelweken
11,50 8,62
Stapelweken
8,60
Stapelweken
7,00
25% korting
Stapelweken
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Stapelweken
13,45
James Harrison
MET OPEN VIZIER
25% korting
Stapelweken
11,50 8,62
Stapelweken
8,60
Stapelweken
7,00

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
Stapelweken
13,55
Selma Noort
De verbouwing
25% korting
Stapelweken
3,75
Levi Weemoedt
Gezondheid!
25% korting
Stapelweken
4,09
Stapelweken
30,00
Stapelweken
11,90
50% korting
Stapelweken
14,92
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
Geef me een seintje