• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Empathisch Frans

voor hulp- en dienstverleners
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789462925731
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Acco
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
93

Waar gaat het over?

Een empathisch, respectvol en professioneel contact realiseren met de cliënt: dat is waar elke hulpverlener in elk gesprek naar streeft. Dat is in je moedertaal al een hele opdracht. Des te moeilijker is het om als Nederlandstalige hulpverlener professionele gesprekken aan te gaan in het Frans. De basisgespreksvaardigheden die je bezit goed kunnen toepassen in het Frans, vergt oefening en ervaring. In dit boek gaan we aan de slag met concrete voorbeelden van hulpverleningsgesprekken en oefenen we op sleutelzinnen die aansluiten bij de basisgespreksvaardigheden. De geboden informatie en oefeningen zijn bijzonder concreet en hands-on. De dialogen zijn authentiek. Psychologen, pedagogen, sociaal werkers, personeelswerkers en opvoeders - zowel in hun opleiding als in het professionele werkveld - zullen in dit boek het nodige houvast vinden om op een klantgerichte manier en met meer zelfvertrouwen gesprekken in het Frans aan te gaan. De online oefeningen bij dit boek en 30 opnames van gesprekken zijn beschikbaar op het digitale leerplatform Sofia.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend