• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Superpromoter

over de kracht van enthousiasme
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De Superpromoter
De Superpromoter
Echt gebruikt
5,00
ISBN
9789089650290
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
162

Waar gaat het over?

De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd.
Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven
van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en
omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en
motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter
ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven.
De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken
medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt.
Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en
overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes.

In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters
kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij
beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing,
productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat
organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten
en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op
hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die
deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel
meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of
zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is
gekomen!

“Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld
het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en
succes.” - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a.
No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en
Hondenbrokken

“In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen
van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking
van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten
van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste)
en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier
met elkaar.” - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Rijn Vogelaar
De Superpromoter
10,20

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

25% korting
14,20
Rijn Vogelaar
De Superpromoter
10,20
sorry, niet op voorraad